Sidor

måndag 3 september 2012

Yoga X

Ikväll var det dax för ett yogapass. Har helt bestämt att nu är det dax att köra yoga på mitt sätt. Det ska vara tufft. Svettigt. Krävande. Nära mjölksyra nivå. Stretchande. Fokuserande. Och harmoniskt. Ja det där med harmoniskt kan vara svårt men kommer så fort man fått till andning och fokus. Idag hade jag svårt med fokus. För första gången på länge hade jag fusklapp. Oproffsigt. Sedan sa jag tillbax istället för tillbaka genom hela passet. Så störande att jag funderar på att ta med öronproppar till nästa pass alt att jag övar på att säga tillbaka! Nä men så illa var det inte. Vi var 15 st. Perfekt. Många fler går det inte in.

Dax, dags, att sova. Over and out!

Reflektion 120904: Stora diamantens hår blev även klippt för ALLRA första gången, 2 cm i topparna och jag är riktigt nöjd. Så är även tre och ett halvt åringen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar