Sidor

lördag 1 september 2012

Mellan Allt och Allt

Egentid med bästa stora diamanten

Jag befinner mig i en period där jag vill göra allt. ALLT. Jag vill vara med min familj. Jag vill ha nya utmaningar. Jag vill bli gyminstruktör. Träna Zumba. Jag vill jobba frivilligt inom räddningsverket. Göra mer för vårt lilla samhälle. Jag vill måla möbler. Renovera. Resa. Jag vill starta redskapsgymnastik. Låta tjejerna gå på gymnastik. Bli involverad i föreningsverksamhet igen. Jag vill umgås med vänner. Ha kräftskiva på berget. Jag vill sy kläder. Gardiner. Jag vill springa. Ta hand om mig själv....

Men jag vill inte bra jag gör oxå en del. Egentidar. Målar stolar svarta. Planerar renovering. Spinner. Rehabar knät. Tränar. Leder yoga. Engagerar mig. Äter jäkligt bra. Tar hand om sjuka. Släcker brinnande bilar. Redskapsgymnastik(ar) med tjejerna. Stundar kräftskiva med grannarna. Småspringer. Dansar.

Framför allt så vill jag och gör jag det bästa jag kan å det är att älska min lilla familj!

3 kommentarer:

  1. Underbart! Känner samma som dig utom möjligen det där med att sy.... ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är banne mig inte lätt att hitta tid för allt. Imponeras starkt av allt du hinner med.

    SvaraRadera
  3. Kämpa på Caisa. Vi tänker på er alla. Krama tjejerna fr mormor o morfar.

    SvaraRadera