Sidor

lördag 23 juni 2012

Dagen Efter - Dagen Före

Idag har vi haft en mysig dagenefterdag. Mormor, gammelmormor, gammelfarmor, pizzapicknick, promenad och mingel i lysekil, crusing med massa häftiga bilar, glass på strandpromenaden, och Anjas sommarprat. Vädret hade inte kunnat bli bättre. Uppehåll under alla timmarna i Lysekil för att sedan börja regna när vi sätter oss i bilen och åker hem. Lite mer glass på vägen och dagen är fulländad.

"Stadsparken i Lysekil"

Dagen har också varit dagen före ett långpass. Första sedan marathonet och jag satsar på att få till et 26km pass. Alternativt 28km om kroppen tillåter. Jag har missat 15km denna veckan. Mest skyller jag på mycket jobb på jobbet. Stress. Sommarfest. För lite efterjobbettid. Men med en lördagsuppladdning som idag så tror jag på mig själv och ska satsa hårt på att få till det där nödvändiga i morgon. Jag hoppas på regn.

1 kommentar:

  1. Inte illa!! Låter underbart! Liksom långpasset! Hur gick det? Nyfiken!

    SvaraRadera