Sidor

måndag 31 december 2012

Farväl 2012 och 10kg!

Helt sick! Jäkligt stolt över mig själv och min mammakropp. Att vara i sitt livs form vid 35 och med 2 små diamanter under 4 är HÄFTIGT! Och jo det känns bättre. Jag har en snygg kropp. Jag är inte för smal. Jag är vältränad. Musklig. Ett jämt lager med underhudsfett (förutom på magen där det fortfarande är lite ojämnt). Fått en midja. Är fortfarande stark. STARK. Stolt. Känns bättre helt enkelt. Mycket bättre. Och det ända som kan toppa det är om 2013 kan bringa samma energi som 2012 avslutades med. Imorgon börjar mitt 6 månadersprogram med World Of Shape. Ska bli spännande att läsa vad det innehåller. Betalade idag men har inte aktiverat (eftersom det vill man ju göra den 1 Januari) och vet således inte exakt vad programmet har att erbjuda. Ska bli sjukt spännande att forma mål och genomföra dessa 6 månader fram till sommaren. Taggad. Har dock svårt att tro att jag kommer blogga om det här. Som med Fitness Fighten som jag genomförde i November tycker jag inte att det finns mycket att säga. Kalorier in - Energi ut. En sjukt enkel ekvation. Thats it. Hoppas dock att jag kan komma igång med löpningen igen nu när knät ÄNTLIGEN känns bättre igen. Då blir det inlägg igen... men innan dess ska det formas målbilder och träningsupplägg. Återkommer. Sa ju det. 2013 blir härligt - Jippi!

Gott Nytt År Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar