Sidor

onsdag 24 oktober 2012

Äntligen!

Idag har jag sprungit - äntligen! Det var i princip 12 veckor sedan jag var ute och det kändes helt ok i knät. Eller visst, en liten spänning (svullnad) byggdes upp under de 30 minuter vi sprang men det gjorde inte ont. Skönt. Vi? Hälsohuset har startat upp en löpargrupp med David Hansson som instruktör. Vi är 7 stycken löparnördar som kommer träffas en gång per vecka i 10 veckor. Det ska bli väldigt roligt att springa i grupp och få en lite extra push att komma igen. Tur för mig att mitt knä känns så bra nu och att jag är frisk i övrigt. Jag hoppas på en hel del löpskola och teknik, och det ska bli spännande vart de här 10 veckorna leder.

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt att va på gång. :-) Låter jättekul med en löpargrupp. Vet att vi haft det på jobbet.

    SvaraRadera