Sidor

fredag 13 juli 2012

Mina första riktiga löpardojs!

Ojojoj, jag vet inte hur jag ska beskriva stoltheten hos vår stora diamant när hon idag fick sina första riktiga löpardojor. Att hon ska springa ett lopp i sommar har hon tjat om sedan i våras. Att springa till "backen" och tillbaka när mamma ska sticka i väg är självklart. Att man ropar: "heja mamma kämpa på nu" kommer som en ren reflex när jag knutit på mig skorna och ska träna. Jag inser att det börjar bli en del av henne. Undrar vad hon tycker egentligen. När man är 3 år har man liksom inte så mycket val utan man glider med på det mesta. Visst har en 3 åring mycket egen vilja men när det gäller springa och "sticka iväg på en runda" så är hon helt med på noterna! Häftigt! Och bara det är ju ett skäl till att fortsätta träna, eller hur?!

"Det är svårt att stå still när man har snabba skor på sig"

2 kommentarer:

  1. underbara moa <3

    SvaraRadera
  2. Mormor o Morfars stora troll på väg mot nya mål.
    Kram från oss båda till er alla o lycka till Caisa.

    SvaraRadera