Sidor

torsdag 31 maj 2012

Följ Startnummer 4286

Då är man på plats i Stockholm hos bästa Rille. Flygresan gick bra, snabbt. Nedstigning när man knappt kommit igenom molntäcket. Man kan följa mig under marathonet genom att besöka denna länken. Fyll i startnummer och SÖK. Då visas aktuella mellantider, aktuell placering och en karta över vart jag befinner mig. Om ni vill hålla koll på mig det vill säga. Dock verkar sidan inte funka i telefonen? Eller? Kan det vara så att de vill tvinga oss att använda sms tjänsten för 35 spänn?

Börjar tagga till!

4 kommentarer:

  1. Najs!
    Vi följer! Och hejar såklart!

    SvaraRadera
  2. Du är värd 35 kr. ;-)
    Jag kommer följa och peppa här från norrland.
    Stort lycka till och kom ihåg att ha kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Norrlandspepp är inte illa! Tack. Ska tänka på det sista varvet vid västerbron, 4 grader, spöregn och 13 sekundmeter! Jag är laddad!

      Radera