Sidor

torsdag 10 januari 2013

Inte så pjåkigt

De senaste två gångerna som jag vågat mig ut och springa (då till gymmet i Sätila) har det faktiskt gått bra. Både tidsmässigt och knämässigt. Knät börjar klara upp sig. Blir fortfarande en liten liten svullnad i knät när jag springer. Gör inte ont men jag får en förnimmelse. Jag känner att jag har ett knä. Dock har tankarna börjat spinna om löpningen och om det går att kombinera med min Fitnessfight satsning. Det är ju egentligen en optimal satsa på både löpning och gymmet men jag är lite orolig att jag kommer gå på lite väl låt energi för löpträningen. Då är det väl bara till att stoppa i sig lite energi till men det är inte så lätt. Kroppen och hjärnan fungerar inte exakt på det sättet. Spännande och sant. Men vi får se vad som händer med målsättningar etc.

Först ska mannen köra Vasaloppet! Sedan blir det nog löpning med fokus på 10km (och kanske ett göteborgsvarv om jag nu vill springa som Clown efter att betalt 1000:-)!!!

Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar